• "Ik ken Ingrid als een integer persoon met een brede kennis. Die eigenschappen hebben mij doen besluiten Ingrids expertise te vragen op onze snel groeiende...
    Bianca Mahabier, directeur OBS De Dukdalf (2020)
  • “Twee keer een langer traject met Ingrid gedaan. 5 jaar geleden het preventief armoedebeleid en dit jaar in het kader van de Lokaal educatieve Agenda,...
    F. Nilsen, Strategisch beleidsmedewerker Onderwijs Arbeidsmarkt
  • “Vanuit SKL Kinderopvang heb ik in 2015 een jaar lang prettig samengewerkt met Ingrid Bruin. Zij was door de gemeente Lelystad ingezet ter ondersteuning van...
    Simone den Hollander, beleidsmanager SKL Kinderopvang, Lelystad
  • “Binnen onze organisatie heeft Ingrid verschillende activiteiten ondersteund.  Zij is nauw betrokken geweest bij de ontwikkeling van Passend Onderwijs in de Wijk. Aanpak en opzet...
    Ruud Pet, directeur bestuurder Passend Onderwijs Almere
  • "Bij het aanpakken van (preventief) armoedebeleid in Lelystad is Ingrid een stimulerende motor. Ze weet elke keer nieuwe verbindingen tussen organisaties en mensen te leggen....
    Wilma Kuiper, directeur Stichting CliP” (2011)
  • “Berend is voor mij als ‘een luchtfoto van een (maïs)doolhof’. Berend heeft mij de verschillende wegen laten zien maar laat je zelf de route zoeken....
    Petra Walinga, docent voortgezet speciaal onderwijs (2011)
  • "Op de Droomspiegel in Almere Poort heeft Ingrid de opdracht gekregen om te onderzoeken waar onze leerkrachten hulp nodig hebben. Zij heeft onderzocht waar de...
    Marije van Tol, adjunct-directeur De Droomspiegel (2018)
  • "Sprankelend en met doorleefde ervaring gaf Ingrid als waarnemend directeur leiding op onze school. Haar begeleiding was o.a. gericht op cultuurinterventies en structuur. Zijzelf was...
    Nicoline Net, leerkracht, onderbouwcoördinator en MT-lid Mgr. Zwijsenschool (2020)
  • Ingrid werd in juni 2013 de interim directeur van basisschool De Sluis in Lelystad. In de weken tot de zomervakantie was haar opdracht om het...
    Anita Rasker Adjunct directeur
  • “Een aantal jaar geleden ben ik in contact gekomen met Ingrid Bruin als persoonlijke coach en begeleider voor een schoolverbetertraject. De begeleiding van dit verbetertraject...
    Jessica Laagwater, directeur OBS De Boeier
Privacyverklaring

Privacyverklaring

Berend Management & Advies, gevestigd aan Campbellhof 24 8251 TL Dronten, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring. Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers.

 

Contactgegevens

www.berendmanagement.nl

info@berendmanagement.nl

Campbellhof 24

8251 TL Dronten

06-12192316

 

Persoonsgegevens die wij verwerken

Onderstaande persoonsgegevens worden door Berend Management & Advies bewaard omdat u gebruikmaakt van de diensten en/of omdat u deze gegevens zelf aan Berend Management & Advies verstrekt.

  • Voor- en achternaam
  • Functie
  • E-mailadres
  • Geboortedatum
  • Adresgegevens
  • Telefoonnummer
  • Factuurgegevens
  • Offertegegevens t.b.v. de opdracht

 

Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Berend Management & Advies verwerkt de volgende bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens:

  • Algemene gegevens over de gezondheid (uitsluitend met uw toestemming en uitsluitend ter ondersteuning van werkzaamheden voor coaching en begeleiding)


Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken

Berend Management & Advies verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  • De overeengekomen werkzaamheden uit te kunnen voeren.
  • U te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te voeren.
  • Verwerking van bedrijfsadministratie en ten behoeve van de facturatie.
  • Afhandeling van betalingen.

 

Geautomatiseerde besluitvorming

Berend Management & Advies neemt niet op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma’s of -systemen, zonder dat daar een persoon tussen zit. Berend Management & Advies gebruikt de volgende computerprogramma’s of -systemen: Microsoft Office, Apple Mail, WordPress, Apple MacOS, Apple Time Capsule, Apple Portable Drive, Safari en WhatsApp.

 

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren

Berend Management & Advies bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

 

De gegevens van een coachingstraject worden 1 jaar na afloop geanonimiseerd en slechts voor eigen onderzoek gebruikt.

 

Delen van persoonsgegevens met derden

Berend Management & Advies verkoopt uw gegevens niet aan derden en zal deze uitsluitend verstrekken indien dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met u of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Persoonsgegevens betreffende de (algemene)gezondheid zullen wij uitsluitend van derden (zoals een bedrijfsarts of behandelend arts) opvragen of aan derden verstrekken met uw uitdrukkelijke toestemming.

 

Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken

Berend Management & Advies gebruikt geen cookies.

 

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Berend Management & Advies en heeft u het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat u bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van u beschikken in een computerbestand naar u of een ander, door u genoemde organisatie, te sturen.

 

U kunt uw verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van persoonsgegevens sturen naar info@berendmanagement.nl. Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door u is gedaan, vragen wij aan u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van uw privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op uw verzoek.

 

Berend Management & Advies wil u er tevens op wijzen dat u de mogelijkheid heeft om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons

 

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen

Berend Management & Advies neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als u het idee heeft dat uw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er zijn aanwijzingen van misbruik, neem dan contact op via info@berendmanagement.nl.

 

Berend Management & Advies heeft de volgende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen:

  • Beveiligingssoftware, zoals een virusscanner en firewall.
  • Password protected laptop
  • SSL: wij versturen uw gegevens via een beveiligde internetverbinding. Dit kunt u zien aan de adresbalk ‘https’ en het hangslotje in de adresbalk.

 

Wijziging privacyverklaring

We behouden ons het recht voor om deze privacyverklaring te wijzigen. Indien de privacyverklaring is gewijzigd zullen we hiervan een melding maken op onze website. Bij eventuele discussies wordt uitgegaan van de laatste privacyverklaring, welke op onze website is gepubliceerd.